Yazın Soğutmak, Kışın Isıtmak İçin; Çözüm: "DİOTEK"
Tüm Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz! Tüm Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz! Tüm Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz! Tüm Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz!

Sıkça Sorulan Sorular

Firma Ünvanı: 
DİOTEK MEKANİK ELEKTRİK TEKNİK HİZMETLER SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Firma Adresi: 
YAKUPLU MAH. 120. SK. NO: 45 A BEYLİKDÜZÜ/ İSTANBUL
Firma Telefonu:
0532 690 97 43
Watsapp Canlı Destek:
+90 532 690 97 43

E-posta Adresi:
[email protected]
Firma Telefonu:
0532 690 97 43
Watsapp Canlı Destek:
+90 532 690 97 43

E-posta Adresi:
[email protected]
Ödemelerinizde Havale veya EFT 'yi kullanabilir. Aşağıda yer alan IBAN numaramıza sipariş tutarınız kadar ödeme yapabilirsiniz.

Ödemenizi yaptıktan sonra numaramız dan teyit alabilirsiniz.

Firma: 

IBAN : 

 
Sitemizden yapacağınız tüm alışverişleriniz ÜCRETSİZ KARGO'dur.
 

 

 
 
Garanti Koşulları

Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Ürün İade Koşulları

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 14 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

Ürün Değişim Koşulları

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 14 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Müşterinin talebi doğrultusunda üzerinde işlem,değişiklik,kişiselleştirme yapılan ürünlerin değişim ve iadelerinde mağaza ücret üzerinde kesinti yapma hakkına sahiptir.  Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
 

 

 
 
Kapıda Ödeme Seçeneğimiz YOKTUR. Firmamız bu çalışma şeklini firma politakası gereği kullanmamaktadır.
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...